عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 مهر 1391
بازدید : 7106
نویسنده : وب سایت پی سی اید

همان طور که می‌دانید، مایکروسافت تغییرات زیادی را در ویندوز جدید خود (windows 8) اعمال کرده است که شاید این تغییرات بسیاری از کاربران را به نوعی دچار سردرگمی کند.

ما سعی داریم از این پس بیشتر آموزش‌های خود را به ویندوز هشت اختصاص دهیم. یکی از عمده تغییرات آن را می‌توان نحوه دسترسی به اجزاء مختلف ویندوز دانست که در این وبلاگ به این موضوع خواهیم پرداخت همچنین نحوه استفاده از امکانات جدید و تنظیمات ابزارها و قسمت‌های مختلف ویندوز 8 را نیز آموزش می‌دهیم.

در ادامه با روش فعال کردن و اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 8 می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: آموزش ویندوز , ویندوز 8 , ,
:: برچسب‌ها: افزودن زبان فارسی به ویندوز 8 , آموزش ویندوز8 , تنظیمات ویندوز هشت , اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز هشت , آموزش ویندوز هشت , معرفی قابلیت های جدید ویندوز هشت , امکانات جدید ویندوز هشت , روش افزودن زبان دلخواه به ویندوز هشت , راهنمای ویندوز 8 , آموزش windows 8 , ترفندهای ویندوز هشت , آموزش windows 8 final ,
تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 33769
نویسنده : وب سایت پی سی اید

براي ورود به برخي سایت‌ها و ایمیل‌هایتان نياز داريد كه پسورد و كلمه كاربري خود را وارد كنيد. امروزه تمام مرورگرها اين قابليت را دارند كه پس از وارد كردن رمز عبور، آن را براي شما ذخيره كنند تا در دفعات بعد به طور خودكار آن را برايتان وارد كند.

معمولاً اين قابليت در مرورگر Internet Explorer –همانند ديگر مرورگرها- به طور پيش فرض فعال است. اما اگر به هر دليلي غير فعال بود يا اينكه به دلايل امنيتي خواستيد آن را غير فعال كنيد، براي فعال كردن يا غير فعال كردن آن به روش زير عمل كنيد.



:: موضوعات مرتبط: آموزش اینترنت , ترفند و آموزش مرورگرها , ,
:: برچسب‌ها: فعال كردن ذخيره خودكار پسورد در مرورگر , فعال كردن ذخیره ساز پسورد , غیرفعال کردن ذخيره كننده پسورد , ذخيره خودكار پسورد در اينترنت اكسپلورر , ذخيره كردن خودكار پسورد در Internet Explorer , آموزش Internet Explorer , روش فعال سازي ذخيره پسورد و نام كاربري در Internet Explorer , آموزش internet option در اينترنت اكسپلورر9 , معرفي تنظيمات internet option , آموزش اينترنت , آموزش مرورگرها , فايرفكس ,
تاریخ : پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 12368
نویسنده : وب سایت پی سی اید

با استفاده از روش زیر می‌توانید تعیین کنید تا پریمیر (Premier) تمام رنگ‌های یک فایل ویدیویی را حذف و فقط رنگ انتخابی شما را نمایش دهد و همچنین می‌توانید تعیین کنید که پریمیر رنگ انتخابی شما را حذف کرده و آن را نمایش ندهد.

 



:: موضوعات مرتبط: آموزش فتوشاپ , Excel , ,
:: برچسب‌ها: حذف رنگ دلخواه در پریمیر , نمایش رنگ دلخواه در پریمیر , نمایش فقط یک رنگ در فیلم , تغییر رنگ در پریمیر پرو , تنظیم رنگ تصاویر در Premier cs4 , نمایش رنگ دلخواه در فیلم , انتخاب یک رنگ در Premier , نحوه انتخاب رنگ دلخواه در Premier , حذف کردن یک رنگ در Premier , آموزش حذف رنگ در Premier , روش‌های حذف رنگ فیلم , حذف رنگ دلخواه در کلیپ ویدیویی , چگونه در فیلم فقط یک رنگ نمایش داده شود , تنظیم رنگ تصویر در پریمیر پرو , آموزش تنظیم رنگ‌های دلخواه در تصاویر , آموزش Adobe Premier pro cs5 , آموزش پریمیر Cs4 , آموزش پریمیر cs5 , آموزش یولید , آموزش افتر افکت , آموزش حرفه ای پریمیر پرو , ,

همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 929
بازدید ماه : 7579
بازدید کل : 559342
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com